La Nostra Missió

2Rapitenques Around The World és el projecte amb el qual volem cumplir el nostre somni de viatjar al voltant del món. Tenim el propósit de descobrir altres cultures i apropar-les al poble rapitenc. La nostra filosofia és aprendre de tot allò que ens trobarem i a la vegada compartir la nostra idiosincràsia. Creiem firmement que és necessari viatjar amb una actitud oberta, amb toleráncia i solidaritat per a culminar el nostre objectiu. (Vane ¡ Eva)

domingo, 3 de agosto de 2008

Nha Trang:"Lo Benidorm Vietnamita" i descobrint el mon submari!!!

Lo millor dels plans es poder canviar-los a l' ultim moment...aquest va ser el nostre cas.

Eren les 7 del mati,viatge amb bus de Hoi An fins a Dalat,parada per a canviar d' autobus a Nha Trang.Ens havien parlat d' aquesta ciutat,la veritat es que no ens cridava molt l' atencio... l' unic que ens si ens motivava es el fet que era molt barat treures la llicencia per a bucejar.Teniem una hora a Nha Trang fins a que els seguent autobus surtigues,el qual ens havia de portar a Dalat.

Fent un cafe....just al costat, hi havien varies escoles de bucejar,les quals oferien els cursos...les vam mirar...ens vam informar...ens vam entusiasmar...i que si ...que si...que siiiiiii.....patapam!!!En un cafe i deu minuts vam canviar el bitllet de bus i ens vam quedar a Nha Trang per a bucejar!!!jajaja!!!

La veritat es que la ciutat es si no te molt per a visitar.Son les tipiques platges de costa amb un passaig super llarg i amb immensitat de Hotels que pareix que facin una competicio per a veure quin de tots es mes alt i mes feo!!!!

Aixo si...a part per lo del curs de buceig tambe ha estat curios veure com passen les vacances d' estiu els vietnamites a Nha Trang!!!
i es que aquesta gent te una concepcio molt diferent de vacances a la que tenim nosaltres a casa...mireu...

- Es desperten a les 4 del mati

- A partir d' aquesta hora tots cap a la platja...a les 5 del mati les platges estan replertes de vietnamites..que si nedant,que si caminant,corrent,practicant una especies gimnastica sueca,jugant a badminton,vollei,futbol...tot aixo a les 5 del maaaaaaaaaaati!!!!!!!
- A les 6 del mati i ben puntual comensa a sonar una megafonia per tota la ciutat on parlen i parlen...ves a saber de que...nosaltres hem suposat que deuen fer un discurs comunista!!!
- Despres del bombardeig de la megafonia( una dona sempre amb el mateix to de veu...que se fa pesadeta),del cansament post-"exercici",i del banyet pertinent....els vietnamites estan preparats per a invadir tots els minixiringuitos que estan ja preparats als carrers i cantonades per a degustar els seus especials esmorzars!!!Vaya que a les 6 mati...els noodles ,l' arros va que vola...i tambe uns bocadillos farcits de "coses"(pk moltes vegades no sabem lo que es)que els donen l' energia per a continuar el dia.

Pero aixo d' aixecar-se tan pronte deixa sequeles...i es que molts vietnamites durant el dia pareixen Zoooombis...estan adormits,vaja "ampastrats"...i creiem que com a espanya...aqui la siesta tb es un esport nacional!!!jajaja!!!

-Despres durant tot el dia no es veuen molts vietnamites pel carrer...el sol no els agrada...aixi que no es fins a la tarde...quan es pon el sol....que torna la abalantxa cap a la platja...aquesta vegada per al picnic nocturn!!!

Pero be...a part de poder comprovar l' estil vietnamita de passar les vacancetes,tambe hem fet altres coses:

- ens vam menjar una mariscada per a celebrar els 30 aniversari de Vane,5 euros per persona!!!!jajaja...musclos,almejes,sepia,una muixarra(o un peix de la familia),ostres,...i algo mes per identificar...acompanyat d' arros en verdures...amb dos cervesetes!!!Toma soparillo mos vam pegar!!!

- ens hem relaxat a la platja,alquilar una hamaca,llegit,menjar,descansar!!!

Pero amics,lo mes important que hem fet a Nha Trang ha estat el descobrir lo de bucejar!!!!

La questio es que ens havien dit que a Asia,sobretot a Vietnam era molt mes barat treure's el Padi o SSI,que son les dos llicencies que actualment estan al mercat que et permeten bucejar en qualsevol part del mon.Aixi que aqui teniem la nostra oportunitat de descubrir el mon submari!!!

Nosaltres finalment ens vam decantar pel SSI(Scuba Schools International)

El curs consisteix en tres dies dels quals el primer comses fent practiques a una pisicna i els altres dos ja fas el gran salt...al mar...havent de finalitzar 4 inmersions per a poder aconseguir el primer nivell que ells anomenen...open water...que be a ser un Bateig de mar(de buceig)

La veritat es que l' experiencia et porta a descobrir un mon espectacular,ple de vida...i una sensacio de relax i serenitat!!!S' ha de probar!!!
Amics des de el fons del mar ens despedim....marxem cap al nostre proxim desti...Dalat!!!

glu!!glu!!glu!!!
Aqui teniu mes fotos del curs de Buceig i de Nha Trang!!!

Copieu el link com a adressa es l' unica forma d' accedir a la web on estan penjades les fotos!!!