La Nostra Missió

2Rapitenques Around The World és el projecte amb el qual volem cumplir el nostre somni de viatjar al voltant del món. Tenim el propósit de descobrir altres cultures i apropar-les al poble rapitenc. La nostra filosofia és aprendre de tot allò que ens trobarem i a la vegada compartir la nostra idiosincràsia. Creiem firmement que és necessari viatjar amb una actitud oberta, amb toleráncia i solidaritat per a culminar el nostre objectiu. (Vane ¡ Eva)


jueves, 31 de julio de 2008

La meva generacio

Buenoooooooooooooo el dia ja ha arribat!!! En lo que jo he xalat estos dies recordant-li a la meua amiga que jo encara no en tenia 30!! pero ara qui xala es ella!! jajajaja
A partir d'avui ja no podre dir mai mes que en tinc "ventitantos", bueno poder ho puc dir lo que passa es que ara ja no seria veritat :-)


Vaig neixer un 31 de Juliol fa 30 anys (1978), tots els que van neixer per aquells anys recordaran moltes de les coses que jo ara en gracia recordo... aixi que m'agradaria dedicar-ho a totes les persones que, com jo, per estos anys estant fent 30anys!!! Perque, com cantaven els Rebeldes...."Esta es mi generacioooooooooooonnnnnnnn" (en especial dedicat a les meves "Tres Maries").


Erem dels que....

- Ens anavem a dormir quan sortia Casimiro. No hi havia manera de convencer als pares pa quedar-se aquell ratet mes al menjador en los grans!!

- Jugavem al carrer : a la gometa, al piso, a les caniques, la baralluga, al "xikilin faba que vinc", al mocadoret, a tocar timbres, al conejo de la suerte, a accion verdad o beso.... i fins i tot erem capassos de trobar a tots els amics al carrer tot i que no teniem movil!

- Sentiem historietes de la Guerra Civil dels nostres iaios i de la mili dels nostres pares... esta be que s'hagin acabat les dos coses pa no sentir-ne mes! jajaja

- Si teniem mala lletra a classe... ens tocava fer cal.ligrafia de "El Rubio". I que em digue algu que no l' ha fet mai!!

- Si mon quedaven mes de 3 a repetir i s'ha acabat!! Ni E.S.O ni res que et salves!! I si no anaves al repas a l'estiu o ta mare te comprava els llibres de "vacaciones santillana". jajajaja

- Com no teniem Operacion Triunfo tararejavem el "Aqui no hay playa" dels Inhumanos y el "A Quien le importa" de Alaska. Anda que no!!

- Vam plorar quan Chanquete ens va deixar o E.T. se'n va anar a "su casa".

- Portavem el chandal de l'escola... i el mes afortunat era blau mari en ralletes blanques al costat! Monissim!

- Vam portar modes de tupes, pantalons arromangats, de campana i de pitillo. Totes les modes hem passat!

- Vam veure tant de Willi Fog que vam sommiar en, com ell, fer la volta al mon!! (o bueno aixo m'ho aplico mes a mi mateixa :-)).

I ara si!! Ara si que si!! Als 30 anys he fet que el meu somni es fes realitat!!
Fer aquest viatge... una volta al mon!!! Coneixer llocs, gent, cultures , empapar-me de coses tant diferents a les nostres que et fan sentir especial... et fan ser mes tolerant, mes concient d'aquest mon en el que vivim. Es una volta al voltant del mon pero tambe al voltant de tu mateix. I tambe et fa veure que de vores.... els somnis es poden fer realitat!!!!! Aixi que no deixeu mai de sommiar!!!!!!!!!!!!!!!!

Per ultim m'agradaria donar les gracies a la meva familia i amics que trobo molt a faltar en este dia tant especial. Gracies pel vostre suport incondicional!! No hagues fet sense vosaltres!!!


I tambe .. de part d'Eva i meva, donar les gracies a totes aquelles persones que ens estant seguint en esta aventura. Gracies pels vostres comentaris de suport i gracies per viure-ho en natros desde casa!!! Esperem que el nostre viatge estigue tambe sent el vostre viatge.

Una abracada super forta a totssssssssssssss

Vane

No hay comentarios: