La Nostra Missió

2Rapitenques Around The World és el projecte amb el qual volem cumplir el nostre somni de viatjar al voltant del món. Tenim el propósit de descobrir altres cultures i apropar-les al poble rapitenc. La nostra filosofia és aprendre de tot allò que ens trobarem i a la vegada compartir la nostra idiosincràsia. Creiem firmement que és necessari viatjar amb una actitud oberta, amb toleráncia i solidaritat per a culminar el nostre objectiu. (Vane ¡ Eva)


lunes, 21 de julio de 2008

Ha arribat el dia..avui 22 de juliol...Per fi 30 anys!!!!Uuuueee!!!





Per fi ha arribat el moment...i es que els que estem a la frontera del canvi de decada de 20 a 30...a partir dels 25 comensem un emprenyador compte enrrera...,mareeee!!! d' aqui cinc..quatre...tres..dos..un...any ne fare trenta.....bueno ara ja esta....per fi puc dir en veu altaaa....soc una trotamons,simpatica,estupenda,SOLTERA,RAPITENCA...que avui per fi ja no dira mes... casi trenta!!!!jajaja!!!


Avui faig 30 anys!!!! ...un 22 de juliol...Festes Majors de la Rapita...vaig apareixer al mon!!!i es que lo de la festeta i bon rollo ho porto a la sang...pero que conste que no es culpa meva...aixo va per muns pares...que van fer el compte per a que naixes en plena Festa Major...i axio marca!!!!


Aixi que si monteu un geroglific en totes les dades...30-Juliol-donar a llum-mon....es que de calle...tot quadra...es la senyal...sisis... gracies al dia en que... vaig veure la llum per decidir que el dia del meu 30 aniversari ...estaria...pues eso....de volta al Mon!!!!jajaja


I aixo implica que..ni depresio..ni arrugues...ni les tipiques preocupacions de l' edat( m' he de casar,hipotecar-me,xurumbeles..aiaiaia)...als 30...el millor regal...una volteta pel mon!!!!uuuuueeeee!!!!


Del que vos pugue contar que estem vivenciant...ja ho estem fent Vane i jo al Blog!!!


Del que estic sentint....emocio!!!!Veure com ha canviat la meva vida...com els somnis poden convertir-se en realitat...si miro enrerra i veig aquest dos ultims anys..penso que aquesta oportunitat m' ha obert moltes portes...un cami replert de coses noves ...i en les quals hem penso posar les piles en arribar del viatge!!!


Estic veient coses que mai hagues pogut imaginar,compartint experiencies que a casa mirant la tele son dificils de trobar...cultura,religio,politica,humanitat,amistat...de tot aixo me n' estic emborratxant!!!..i els que em coneixen....ja sabeu del que estic parlant!!!!


Aixi que a la meva familia!!!! a tots vos estimo en locuraaaaaa...una abrasadetaaaaaa molt gran!!!!Ja se que tindren una com jo..sempre voltant-la moltes vegades es fa dificil..pero mai es un adeu ....sempre es un fins aviat..Vatros sempre recoltzant-me,gracies per fer possible..el que avui estic celebrant!!!


Als amics dir-vos...que ja porteu dos anys que von esteu lliurant...l' any passat perque estava a Londres...este pel Vietnam...pero que per Vane i per mi esta nit en un roncito heu de brindar...i a la nostra salut quatre bailoteos a la tarima del Sarau vols heu de pegar!!!!


I vos deixo aquesta lletra...de la canso "fa vint anys que tinc vint anys"...li canvio el 20 pel 15 ..pero el missatge va clavat...el que sento des de l' anima aixi ho canta Serrat!!!


"Fa 15 anys que tinc 15 anys"


15 anys i encara tinc força,i no tinc l'ànima morta,i em sento bullir la sang.


I encara em sento capaç de cantar si un altre canta.Avui que encara tinc veu i encara puc creure en un mon...


Vull cantar a les pedres, la terra, l'aigua,el blat i el camí que vaig trepitjant.


A la nit, al cel, a aquest mar tan nostre,i al vent que al matí ve a besar-me el rostre.


Vull alçar la veu,per una tempesta,per un raig de sol,o pel rossinyolque ha de cantar al vespre.


Fa 15 anys que tinc 15 anys.


Fa 15 anys que tinc 15 any i el cor, encara, s'embala,per un moment d'estimar,o en veure un infant plorar...Vull cantar l'amor. Al primer. Al darrer.Al que et fa patir. Al que vius un dia.


Vull plorar amb aquells que es troben tots sols i sense cap amor van passant pel món.


Vull alçar la veu,per cantar als homes que han nascut dempeus,que viuen dempeus,i que dempeus moren.



Vull i vull i vull cantar avui que encara tinc veu.Qui sap si podré demà.


Fa 15 anys que tinc 15 anys.

Avui faig Trenta anys i encara tinc força,i no tinc l'ànima morta,i em sento bullir la sang...


Timaaaaaa

Eva

Bones Festes de Sant Jaume a Tots los Rapitencs!!!!

3 comentarios:

Manu dijo...

Moltes felicitats guapa!!!!

Que ho celebris sempre viatjant!

Anónimo dijo...

Hola carinyo encara que estigues molt lluny de casa et desitjem moltes felicitats.

Un beset i una abraçada molt forta de la teva familia.

alberto b.i. dijo...

Felicitats Eva!!
A vore si ho podem celebrar al delta del mekong!! :D
cuideuvos