La Nostra Missió

2Rapitenques Around The World és el projecte amb el qual volem cumplir el nostre somni de viatjar al voltant del món. Tenim el propósit de descobrir altres cultures i apropar-les al poble rapitenc. La nostra filosofia és aprendre de tot allò que ens trobarem i a la vegada compartir la nostra idiosincràsia. Creiem firmement que és necessari viatjar amb una actitud oberta, amb toleráncia i solidaritat per a culminar el nostre objectiu. (Vane ¡ Eva)

sábado, 25 de octubre de 2008

Mission Beach I Magnetic Island ( Townsville)

Despres de deixar Port Douglas vam seguir la nostra ruta cap a Townsville. Carretera i manta, ara canviant l'autobus pel cotxe, mon vam anar (quin fart vam tindre pa desmontar la tenda de campanya!! jajajja)

De Port Douglas a Townsville hi han unes 4 hores de cami aixi que vam decidir parar a mitad de cami i vam parar a Mission Beach.

Aquesta platja de 14 km esta formada per 4 platjes i, si te fa un bon dia, es un lloc perfecte per a relajarte i disfrutar de la natura. Vam passejar per la llarguiiiiiiisima platja i vam disfrutar del solet que acabava de sortir i d'un banyet rapid! (portavem mono que ja feia un parell de dies que feia nuvol!!).

Despres vam anar a menjar algo. Encara que el poble que acompanya a la platja es molt petitet, trobes tot el que pots necessitar com restaurants, cafes , botigues, supermercats i hostals. Es un lloc ideal per families o per aquell que busque el relax absolut.

Despues de dinar i en la panxa plena per continuar conduint fins Townsville. Despres de buscar-mos un lloc per passar la nit vam anar a fer la volteta de reconeixement per la ciutat. Aquesta es una ciutat petita, sense res especial en ella mateixa pero es punt estrategic per anar a l' illa Magnetica (Magnetic Island). Aquesta illa es situa a 45 minuts en ferry de la ciutat i dos tercis d'aquesta es considerat Parc Nacional per lo que destaca una gran varietat de flora i fauna.

Aixi que al mati seguent... de mati manyana vam anar a visitar la famosa illa. Mos vam embarcar al ferry (cotxe incluit) i al abordaje!!

Una illa plena de naturalesa i d'indrets per descobrir: platjes, bahies, acantilats, parcs... Mireu que xules!!

Un dia amb solet perfecte del que vam disfrutar molt les platjetes d'aquesta illa. La veritat es que l'aigua d'algunes de les bahies era cristalina! un goig!

Ara mon anem cap Arlie beach.... mon anem a navegar per Withsundays!!!

Ja vos contarem !!!!!!!! Una abrasada molt forta a tots!