La Nostra Missió

2Rapitenques Around The World és el projecte amb el qual volem cumplir el nostre somni de viatjar al voltant del món. Tenim el propósit de descobrir altres cultures i apropar-les al poble rapitenc. La nostra filosofia és aprendre de tot allò que ens trobarem i a la vegada compartir la nostra idiosincràsia. Creiem firmement que és necessari viatjar amb una actitud oberta, amb toleráncia i solidaritat per a culminar el nostre objectiu. (Vane ¡ Eva)

viernes, 26 de septiembre de 2008

Koh Phangan: el Yang...platja i tranquilitat

Despres de l' extasis llunar...l' energia va decantarse cap al Yang...

Vane va empendre el seu rumb cap a Australia,yo em vaig quedar a Koh Phangan.
Sense adonar-me'n ja tenia al meu costat una nova companya d' aventures...la Gemma,una noia de Tarragona amb la que vaig congeniar a l' instant.

Les dues teniem la mateixa necessitat explorar l' altra cara de l' illa,la que t' aporta platjes paradisiaques sense bats de so...simplement et regalen pau i tranquilitat.
Vam empendre el trasllat cap a la part oest-sud de Koh Phangan,Haad Yao...vam trobar un bungalow casi flotant al mar ...per menys de la mitad del preu que veniem pagant.Quin lujooooooooo...tot de fusca amb un balco a l' ocea...la brisa ens donava el bon dia ...la posta de sol ens cantava una nana...ens adormiem a les hamaques ...com angelets...i es que el lloc era impresionant!!!
Aixi que recuperades del Ying Full Moonero...carretera i moto...a explorar!!!
El primer dia vam anar amb la motet que vam alquilar,de cala en cala...vam passar un dia genial!!!Inclus vam aprendre la recepta del Pha Tai( plat tipic de Tailandia)...Mmmmmuuummmmm!!!

Gronxadors,platja,coralls,pitxines,phatai,moto,...i el mar...formant un arc de sant marti de tots els blaus..un tresor de la natura que d' abdueix a cada instant!!!

Amb la foscor de la nit i la llum de l' espelma...ens vam despedir d' un dia carregat d'energia,xerra que xerra...amb la Gemma es molt facil riure i conversar!!!
Soooooooc Felisssssssssssssssss!!!jajaja!!!

Ens quedava una espina clavada ...i era poder visitar la part de l' illa que nomes amb bot es pot anar!!

Vam tenir bon ull i al poblet de pescadors de la part mes nord oest vam anar...alli vam trobar un noi molt simpatic que despres de regatejar una mica...per un Chang i uns Bhats(prou raonable) es va decidir a fer-nos de guia durant tot el dia...esta vegada la vam encertar!!!

Aixi que els tres vam pujar al bot...bocata d' atun i a voltar!!!jajaja

Vam visidar els salts d' aigua,la bottle beach...i alguns raconets que no tenen nom pero que son encantadors...arbres amb ninfes voladores...

...destells del sol que acompanyen la nit....magia...l' encanteri del Yang!!!

..i l' aventura continua...